torsdag 31 mars 2011

Dangerous Smarties

åååkej.... Jag drömde mardröm om Smarties. Då känner jag att barnkalaset kanske fått lite för stort utrymme i min hjärna. Drömmen handlade om att man var tvungen att ordna upp Smarties i färg på en papperstallrik på ett visst sätt och om man inte var klar när "inspektören" kom så blev man bortförd i "skräckbilen"!!! Jag fick sorterat alla mina Smarties men råkade liksom stöta till mina papperstallrikar så att dom blandades ihop igen... Etc etc, jag fick åka med i skräckbilen med en stor man, oskyldigt dömd till mord. Han hette Tiger och började sjunga en åttiotals poplåt med samma namn. Väldigt Jackson-bröderna på 80-talet.Han hade en röd limousin plötsligt och bodde på ett behandlingshem för handikappade... Dock ej handikappad själv.
Jag hittar inte på detta. Jag kan också berätta att jag sjöng med Tiger i låten Tiger och vi rullade runt på golvet... Någon drömtydare där ute? Smarties-biten har jag listat ut själv som sagt ;)


oookay .... I had a nightmare about Smarties. I feel that the birthday party might take up too much space in my brain.
I dreamed that a group of people had to organize Smarties in groups of color on a paper plate and if it hadn't been done correctly when the "inspector" came you were taken away in the "horror car"! I had organized all my smarties but happened to knock over my paper plates so they mixed up again ... Etc etc, I had to go into the horror car with a big man, falsely convicted of murder. His name was Tiger and began singing an 80's pop song with the same name. Very Jackson brothers in the 80's! He had a red limousine suddenly and lived in a treatment center for handicapped ...although not handicapped himself.
I am not making this up. I can also tell you that I sang along with Tiger during the song Tiger and we rolled around on the floor ... Any dream interpreter out there? I can figure out the Smarties-part on my own ;)




Exakt så här skulle det se ut på tallrikarna
This is exactly the way we were suppose to do it


2 kommentarer:

  1. Nej men efter idag kanske du förstår var varför jag drömde om Smarties... Herre Gud!

    SvaraRadera