söndag 6 mars 2011

Pinsam

Är på gymmet. Väntar på att dansklass ska börja. Snygg kille går förbi. Frågar om jag sett ett badmintongäng på botten våningen. Tycker mig ha sett en kille komma ut från en sal med en bandyklubba på väg hit...
"JA!" säger jag överdrivet glad för att kunna hjälpa till och börjar beskriva vägen till salen... Tystnar mitt i en mening då jag ser badmintonracket i killens hand... Så ser inte en bandyklubba ut...
"nej... Förlåt" mumlar jag "jag tänkte bandy"
Killen skrattar "ja det blev fel" sa han och går vidare.
Vilken jävla idiot jag är!
Fast varför skulle man lyckas komma med nåt smart och roligt när det som mest behövs ;)

Innan hade jag racerlopp från mamma och pappa för att hämta glömd balettcd.... På väg från mig till baletten (kommer precis hinna) kommer jag ihåg att nyckeln till salen ligger i plånboken jag valde att lämna hos mamma och pappa... SKIT I'T! Stack till baletten och hoppades att läraren innan ej gått... Hade tur!

Nu: sista dansklass för idag!!!!
Puss








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar