fredag 25 mars 2011

I love you

Jag svär att han sa "jag älskar dig"! Han var sådär ursöt och spexade som han gör när han vet att han är söt, så sa jag "jag älskar dig, jag älskar dig"! DÅ SA HAN DET MED! (ja "han" i den här patetiska berättelsen är alltså Timothy, 11 månader). Eller något som lät som "jag älskar dig" sa han i alla fall... det hade liksom alla bokstäver med och var utplacerade i relativt rätt ordning. Typ. Han fick en miljard pussar kan jag lugnt säga!

I swear that he said "I love you"! He was being adorable like he always is when he jokes around and KNOWS he's cute, so I said "I love you, I love you"! HE SAID IT BACK ("he" in this pathetic anecdote is Timothy, 11 months). Or he said something that sounded like "I love you"... It definitely had the same letters in it and they came pretty much in the right order. Kind of.
Well anyway, he got a billion kisses!





titta örat!
look at that ear!

1 kommentar:

  1. Vi älskar dig åxå!!! Hoppas migränen smart går över

    SvaraRadera