onsdag 2 mars 2011

Apple- mystery

Have absolutely no idea why my phone shut down yesterday and behaved (or the lack of behaving, more like it) as it did. Even though I charged it, took sim card out, pressed every single button and plugged it into iTunes, nothing happened.
This morning I tried to press every button again, but it didn't even give me a death rattle...
Then ten seconds later it just started to live again. I didn't do anything... It was on! Didn't have to press the pin code or anything... just started where it left off from the night.
Very weird indeed. I'm just happy it works!


Har ingen aning varför min mobil lade av igår! Jag laddade den, tog ur sim-kortet, tryckte på alla knappar som finns (dvs. två stycken; olika gånger, länge, olik ordning och samtidigt) och koppla den till iTunes, men ingenting hände.
I morse försökte jag att ladda och trycka på knappar igen men jag fick inte ens en dödsryckning!
Men plötsligt när jag gett upp, började den plötsligt fungera igen. Jag gjorde ingenting, bara höll i den. Jag behövde inte ens knappa in pin-koden eller nåt. Den fortsatte med vad den gjorde igårkväll... Väldigt konstigt. Men jag är bara glad att den fungerar igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar