måndag 7 mars 2011

Change of plans

Was going to meet R. for coffee today but things came up, so instead I'm gonna hit the town and go shopping (with moderation), not for myself but for others :-/
Only thing I have to look for is nail polish; O.P.I preferably! Cause look at THIS:


Skulle träffa R. idag men annat kom i vägen, så nu sticker jag till stan i stället för att shoppa (måttligt) åt andra, inte mig själv :-/
Det enda jag måste köpa är nagellack, O.P.I helst! För kolla på DETTA:



It started to peel of the day after having the manicure. Perhaps me bullying her son, didn't slip by unnoticed after all :-/
Det började flagna redan dagen efter jag varit på manikyren! Faktumet att jag mobbade hennes son kanske inte gick henne förbi trots allt :-/


1 kommentar:

  1. Men oj! Använde hon topplack? Skaffa Minute Quick finish från typ Mavala (?), då håller det mkt längre!

    SvaraRadera