söndag 27 mars 2011

Deja vu


Ni vet hur det kan vara när det är exakt ett år sen nåt speciellt hände så kan det ligga i luften liksom... så att man känner som man gjorde då bara för att det luktar samma eller för att det är samma ljus ute. Vet ni vad jag menar?
Så är det nu. Precis innan jag fick Tim hände massa skit och nu ligger det i luften. Lite deppigt, men däremot väldigt skönt när man kommer på att det var längesedan och att man gått vidare... Typ. Jag gjorde mitt val och det står jag för fortfarande!


You know how it can be when something happened exactly a year ago and you can kinda feel it in the air... so that the same feeling you had back then pops up just because it's the same smell or light outside. You know what I mean?
That's how I feel now. Right before I had Timothy a lot of bad things happened and I can feel it in the air. Definitely a downer but a nice feeling all the same, when I think about how long ago it was and how much I've moved on... kinda. I made a choice and I still stand by it.











Trött som fan efter två dansklasser ...och lite i tankar!

Tired as hell after two dance classes ...and contemplating things!



1 kommentar: