tisdag 22 mars 2011

Feed mommy

"Aha! Man kan stoppa in brödbitar i mammas mun också. Kul!!! Det gör jag en miljon ggr." Timothy har alltså kommit på en ny aktivitet vid frukostbordet; att mata mig med sitt bröd. Till slut märkte han att han inte fick tillbaka sina brödbitar och för varje bit han gav mig, blev utan. Han är ju hungrig! Så mitt i matningen ångrar han sig och tar ut brödbiten ur min mun innan jag hann stänga den och åt den själv i stället. Här delar vi allt!
"Aha! I can put bread pieces in mommy's mouth too. How fun! Let's do that a million times."
Timothy has got himself a new little activity when eating breakfast; to feed me with his sandwich. But after a while he noticed that for every piece of bread he gave me he lost one and never got it back. He's hungry! So he changed his mind in the middle of giving me a piece and took it out of my mouth before I had time to close it and ate it himself instead. In this house we share everything!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar