tisdag 8 mars 2011

Application

Forgot how much I hate PC! I am done with my CV though. Mailed it to my dad and now I'm waiting for his approval. He'll have something to say about my personal letter for sure.
What was it now; I'm extremely lazy, steal things from peoples purses and I can't read... Right? I'm sure they'll hire me ;)
No, I'm not any of those things... (just to be clear, lol) and I wrote that blah blah... cliché stuff about ambition and being happy! Whatever... Can PC's be any slower?!


Har glömt hur mycket jag hatar PC!
Är klar med mitt cv dock.
Har mailat iväg det till pappa och sitter nu och väntar på "rättning". Han kommer med all säkerhet ha något att säga om mitt personliga brev. Vad var det nu? Jag är extremt lat, snor saker ur folks handväskor och jag kan inte läsa... Eller? Klart jag får jobbet ;)
Nej inget av det där stämmer (behöver bara understryka detta HAHA) och jag skrev typ bla bla kliché grejjer om ambition och att vara glad!
Skitsamma... Kan PC vara långsammare?!



Käck bild va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar