måndag 14 mars 2011

DA to the rescue!

Jag har plöjt igenom Harry Potter-böckerna igen och nu är jag i slutet av H.P och Fenixordern; förjävla bra bok!
Alltid när jag kommer till den sista fjärdedelen (ungefär) av en bok så vill jag bara lägga mig under täcket med en kopp te och läsa, läsa, läsa tills det tar slut! Nu har jag ju en bebis som gör detta omöjligt så jag får spendera kvällarna åt läsning istället.
Ikväll kommer Harry med vänner skynda sig till Department of Mysteries för att rädda någon som Lord Voldemort har tillfångatagit... Eller har han?!? Våga inte ens jämföra filmen med böckerna; dom är ljusår ifrån varandra! Jag är en jävla nörd!!!
Ha en trevlig kväll!

I've been ploughing through the Harry Potter books again and now I'm just in the end of H.P and the Order of the Phoenix; awesome book!
Always when I get to the last fourth or so of a book I get really impatient and wanna spend the remaining part under the covers with a cup of tea and just read and read and read until it's finished! Since I have a baby now I can't be doing that, but instead I spend my evenings reading.
Tonight Harry Potter and friends will be rushing off to The Department of Mysteries and rescue someone that Lord Voldemort has captured... Or has he?!? Don't even dare comparing the movies to the books, though; they're light years away from each other!
I'm such a nerd and freakin' lame!!! Well, have a good evening mates ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar