måndag 7 februari 2011

Vattenskadad

Hur sjutton detta kunde hända är en jävligt bra fråga.
Min iPhone 4 hamnade i toaletten idag. TVÅ ggr!!!
Gångerna hade inte med varandra att göra och hände inte på samma sätt.
Första gången ramlade den ur byxfickan. Det gick bra och inget hände med den. Tack Gud, tänkte jag! Tyvärr gick det inte lika bra andra gången :-/
Sekunden jag tryckte på spolknappen kommer Timothy från ingenstans och mycket målmedvetet KASTAR ner den i toaletten. Jag fick slänga ner handen och det var nära att den gled längre ner i avloppet.

"This accessory is not optimized for this iPhone"
kom upp på skärmen.
"You may experience noise caused by cellular interference and a decrease in cellular signal"
No shit! Den lilla högtalaren pajade! Jag kan bara höra ringsignalen, sen måste jag prata i min handsfree. Hörlurarna fungerar och om man slår på speakern, men jag kan alltså inte höra något om jag har telefonen mot örat. ALLT annat funkar!

Tack min älskade lilla vän på tio månaders-dagen, varsegod att jag låg i 1.5 dag och dog av smärta ;)
Nej, som tur är så fungerar ju faktiskt telefonen... mer eller mindre.




Här är gärningsmannen: The demolition boy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar