fredag 4 februari 2011

Varning för ovårdat språk!

Timothy somnade fint i sin säng klockan tjugo i sju och jag började entusiastiskt att laga mat!
Vad händer? Den satans förbannat jävla fan-propps-fanskapet går. Har jag rätt proppar??? NEJ, därför det står TRE olika jävla siffror på helveteskåpet! Och den proppen jag SKA ha, den står inte...
Ok, vad gör jag? Grannen. Den första grannen hade inga. Den hjälpsamma ryskan bredvid hade. Hon ville visa mig en docka hon köpt på loppis och gav mig en chokladbit. Trevligt! Men när jag kom tillbaka (efter kanske 5-6 min) SKRIKER Timothy från sängen och har säkert gjort det sen jag gick från lägenheten! Sen kom han inte till ro igen. Potatisen i ugnen brändes eftersom jag efter proppbytet var tvungen att vagga Timothy i ca 30 min!!! Han somnade inte utan står nu bredvid mig i soffan och skakar på soffkudden.
Kycklingen gick att rädda, typ.
Så vad blev det till middag?
Torr kyckling, vitlöksmör och... Avocadosallad!



Så nu ska jag försöööka ställa om och istället för barnfri kväll, njuta av Timothys sällskap framför sista Shrek-filmen. Vem vet, han kanske somnar framför tvn?!

Ha en fantastisk fredag kära vänner!


redan fast i Shrek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar