måndag 21 februari 2011

First step

Timothy took his first step today! He was standing up in the middle of the kitchen and I was standing a little too far away for him to reach. He therefor had to take a (very stabile) step before he got a hold of my leg. It was a real step and not a "fall" towards me. Cute :) I'm very proud!

Timothy tog sitt första steg idag! Han stod mitt i köket och jag var lite för långt bort för att han skulle kunna nå mig. Därför var han tvungen att ta ett (väldigt stabilt) steg innan han grabbade tag om mitt ben. Han tog ett ordentligt steg utan att "ramla" mot mig. Sött :) jag är väldigt stolt!






stabil kille

2 kommentarer:

  1. Dom små liven e sååå söta när dom börjar stappla sig fram, men när dom väl har börjat så går det med vindens fart å dom blir plötsligt såååååå långa, min lilla flicka på 11 månader tog sina första steg när hon va ca 9 månader, sött va de men phuuu hon hade gärna fått vänta i 3 månader till hahaha så nu springer hon å storebror runt som två virrvelvindar hahaha
    Underbara små liv =)
    Kram Angelica B

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Sötisar :) Jo du har nog rätt i det... ingen brådska! Men det är en rejäl milstolpe i ens liv!
    Kram :)

    SvaraRadera