måndag 7 februari 2011

Musikaltorka?

Jag blev så upprymd häromdagen när jag kom på att jag faktiskt kan börja gå på auditions nu igen, i den verkliga musikalvärlden där ute, som varit så untouchable för mig pga graviditet och småbarn.
Men när jag gick in på Stagepool, med fjärilar i magen, fanns det inte en enda musikalaudition att gå på. Vilket antiklimax!
Till inspelningen av Nobels Testamente behövs en Kungen-look a like, men jag tror inte jag ligger så bra till där...
Får väl hålla utkik. Fel tid på året kanske?
En smula lättnad kom över mig eftersom jag kanske egentligen inte vill förnedra mig själv framför en professionell jury, men ska Balettakademie-utbildningen gå till intet?
Vi får väl se hur jag reagerar när det faktiskt kommer upp en audition som kommer passa mig utmärkt att gå på. Vad gör jag då?!



Reklamfilm för Arla kanske?

2 kommentarer:

  1. Haha, jo det är torka nu... Kanske längre fram i vår. Annars i höst inför våren 2012. Klart du ska gå!

    SvaraRadera
  2. Ja du kommer få vara min stödpelare om detta någonsin sker. Bara så du vet kommer jag ringa dig och begära inside info om hur ALLT fungerar!!! Är du beredd på detta daaaarling?!? Den dagen den sorgen, säg! Jag kommer troligtvis fega ur ;)

    SvaraRadera