måndag 14 februari 2011

En Pointe

Is the boy blessed with mommy's arched feet? Am I nursing a ballet dancer? He sure has a good pointe though.
My feet are, by nature, extremely good for ballet. This doesn't make me a better dancer, but it looks better when I do a tandu ;) and it looks like I'm passing it on to my offspring!














Har pojken blivit välsignad med mammas höga vrister? När jag en balettdansare vid min barm? Han har iallafall en snygg pointe. Mina fötter (vilket är medfött) är väldigt bra för att dansa balett med. Det gör mig inte till en bättre dansare men det ser bättre ut när jag gör en tandu ;) och det ser faktiskt ut som att jag fört arvet vidare till min avkomma!

2 kommentarer:

  1. Ja, för både jag och Timothy jobbar ju professionellt med dans, och det gör ju inte du ;) Med folk från Bounce och så...

    SvaraRadera