torsdag 10 februari 2011

Birthday special

Först vill jag börja med att gratta min yngsta storebror på födelsedagen! på 27-årsdagen... Eller det var 27 va? ...plus några år ;)
Skit också Anders, om du blir äldre så måste det ju betyda att jag också blir det :-/
Här får du en webbtårta som iallafall fick första siffran rätt!

I wanna start with congratulating my youngest big brother on his birthday! HAPPY 27th!!! Cause you're 27 now right? ...plus a few years ;)
Damn it Anders, if you're getting older, that must mean that I am too :-/
Here you go, I found a little Webb cake, that at least got the first number right!









Googlade och hittade lite tårtor som jag tycker ser coola ut. Jag kan ju LUGNT säga att det blir till Ritz och köpa en prinsessbakelse sen!
Googled and found some pretty cool cakes. I'll tell you ppl, after this I'll hit the bakery and buy some pastries, for sure!









Since my baby boy is half Texan










...and half Swedish












Louis Vuitton cake






Guitar cake






Creepy cake





And some pretty ones























































































I am drooling!!!







3 kommentarer:

  1. Jahapp. Det var den frukosten. GE MIG KAKA NU!!

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket, mycket yngre syster! ;-) Jag förväntar mig att du tar med en bit av varje tårta på Lördag!

    SvaraRadera
  3. Eller hur Ville! Varfor äta nåt annat än tårta någonsin igen????

    Anders: Ja om du fortsätter med smickret kanske jag ställer mig och bakar några stycken!

    SvaraRadera