söndag 13 februari 2011

No Marc around my neck

Sorry to say, I didn't win the auction on the Marc Jacob's necklace :-/ Can't spend money on that sort of things anyway.
Now I'm after a good mascara! Please girls (and boys) give me your mascara tips! What do you use and how does it work? Also if you have other experiences with different brands, tell me.
I have crazy eyelashes. Bushy, is probably the right word. Many and thick, but different lengths on each and every one and they stand horizontal. I need a dry mascara but one that can still keep the lashes up!


Tyvärr vann jag inte auktionen på Marc Jacobs- halsbandet :-/ Hade inte pengar till det ändå. Nu är jag ute efter en bra mascara! Snälla flickor (och pojkar) ge mig era mascara-tips! Vad använder ni och hur fungerar den? Berätta gärna om era andra erfarenheter med olika märken.
Jag har galna ögonfransar. Buskiga, är nog rätta ordet. Många och täta, men varenda frans har sin egen längd och dom står rakt ut. Jag behöver en torr mascara som ändå håller fransarna uppe.









3 kommentarer:

  1. Jag är också i behov av mascaratips..! Har använt Lancômes Virtuôse ett tag men den är lite svårjobbad och klumpig...

    SvaraRadera
  2. Hej Louise!

    Som din hudvårdskonsult så skulle jag rekomendera Mary Kays ultimate mascara :))

    Kolla in!
    http://www.marykay.se/sub.php?page=66&spage=71&sspage=731&c=&pg=442&menu=9&cat=&p=productinfo&artnr=10-017679

    eller så finns en som inte ger så mkt volym:

    http://www.marykay.se/sub.php?page=66&spage=71&sspage=730&c=&pg=441&menu=9&cat=&p=productinfo&artnr=10-017681

    249 kr

    Hör gärna av dig!

    Mvh Ulrika

    SvaraRadera
  3. Tack Annika! Jag hade också den mascaran i evigheter men plötsligt blev det inte bra. Kan ha brutit av mina fransar eller nåt!?

    Ulrika :) jag ska absolut kolla in detta. Som sagt behöver jag en som är ganska "torr". Ska kolla runt lite mer men hör definitivt av mig om jag vill prova Mary ;)

    SvaraRadera