fredag 18 februari 2011

Nice surprise

I was going to put away my suitcase in the closet today. It's been standing in the hallways since Christmas even though I already unpacked it... so I thought!
When I opened the pocket on the outside of the bag I found some socks, a shirt aaand... $90!!! Money I got at christmas that I totally forgot about. Extremely welcome! Save half of it for half of next months student loan-bill and use half of it to go to a freakin' hairdresser. I need a hair cut bad!


Jag skulle ställa in min resväska i garderoben idag. Den har stått i hallen sen jul trots att jag redan packat upp den... trodde jag!
När jag öppnade ytterfacket hittade jag ett par strumpor, en tröja ooooch... 500 spänn!!! Pengar jag fick i julklapp som jag totalt glömt bort. Väldigt välkommet. Spara hälften till kommande CSN-räkning och använd andra hälften till ett frisörbesök. Jag behöver verkligen toppa mig!




Hidden treasures!

2 kommentarer:

  1. Kan man kalla dig slarvermajamittibland prick. lite klöver behöver du nog

    SvaraRadera