söndag 20 februari 2011

Gluttony

That's exactly what I'm up to right now; Gluttony! Chips, chocolate, ice cream and soda. I gain weight just by looking at it! So I'll close my eyes, hold my ears and eat without thinking ;)
I did have two dance classes today though, so I'm worth it. Unfortunately that doesn't make it less unhealthy. Whatever!!! It's freakin' SATURD... oh Sunday I mean :-/ ...... LEAVE ME ALONE!!!


Det är precis vad jag sysslar med just nu; frosseri! Chips, choklad, glass och läsk. Jag går upp i vikt bara av att titta på det. Så jag blundar, håller för öronen och äter utan att tänka ;)
Jag har faktiskt haft två dansklasser idag, så jag är värd detta. Tyvärr blir det ju inte mindre onyttigt för det. Skitsamma!!! Det är för fan LÖRD... oj, söndag menar jag :-/
.... LÄMNA MIG IFRED!!!



That's right!!!

2 kommentarer:

  1. Det är säkert nyttigt!!! Glass innehåller proteiner, choklad innehåller något annat nyttigt som jag inte kommer ihåg, chips är gjort på potatis;). Och läsk?... ja det innehåller vatten- att dricka ät livsnödvändigt;). Så njutkram från en som ätit negerboll

    SvaraRadera
  2. UNNA!! Det ska man. Det gör jag. Igår såg mina måltider ut typ sädär. ;)

    SvaraRadera