lördag 12 februari 2011

AT&Trash





I have declared war against AT&T! They won't give me my $500 deposit back and it's been over a freakin' year since I cancelled their wireless service (I had to pay a deposit since I don't have a social security number).
I've probably talked to them about six or seven times. "No worries ma'm, your check will arrive in so and so many days/weeks ma'm, we haven't gotten down the right address. What's the correct address again ma'm?". Bite me! I've given the correct address for a year now.
I feel like taking a weekend trip to L.A just to kick some cell phone provider's behind!!!
I'm gonna call them again tmrw and that'll be for the last time. It is ON!

Other than that? I have a fever and Timothy as well. But we're happy






Jag har förklarat krig mot AT&T (typ Telia)! Dom ger mig inte tillbaka min deposition och nu är det över ett år sen jag sa upp mitt abonnemang (jag var tvungen att betala en saftig deposition eftersom jag inte har ett amerikanskt personnr).
Jag har nog ringt dom ca sex-sju gånger och pratat med dom.
"No worries ma'm, your check will arrive in so and so many days/weeks ma'm, we haven't gotten down the right address. What's the correct address again ma'm?" Eller hur! Jag har gett den där förbannade adressen varje gång jag ringt.
Jag kommer snart köpa en biljett till L.A bara för att åka dit och sparka lite mobiloperatörs bakdel!!!
Jag ska ringa dom en sista gång i morgon. Nu jävlar!

Annars? Jag har lite feber och Timothy också. Men vi är glada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar