onsdag 16 februari 2011

Evening snack?

What to eat? Yesterday i went to bed hungry and I really hate doing that. What to do, what to do? Just feel like getting a spoon and digging into the bucket of ice cream laying in my freezer. But I know I'm just craving sugar now cause i haven't been eating real food! WHERE IS ARBY'S WHEN I NEED IT! I would really have liked some Arby's now. And curly fries. What's up with Sweden not having curly fries but everything else from USA, fast food-wise. This is a pickle!

Vad ska jag äta? Igår gick jag och lade mig hungrig och jag hatar verkligen att göra det. Vad ska jag gööööra? Känner mest för att ta en sked och sleva i mig glass direkt ur paketet. Men jag vet att jag bara vill ha sötsaker för att jag inte ätit någon riktig mat. VAR ÄR ARBY'S NÄR JAG BEHÖVER DET! Jag skulle väääldigt gärna vilja ha Arby's nu faktiskt. Och curly fries. Varför har Sverige inte curly fries, men vi har all annan amerikansk snabbmat.
Detta är lite jobbigt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar