fredag 18 februari 2011

Moonstruck

So, I can expect another sleepless night. Not because of restless son, but because of the full moon that shines like a spot light (again, I complained last month as well) right into my bedroom. But it's not only the light, they say, but the moons attraction (?), contraction??? No, surly not "contraction" LOL! Well, you know what I mean... The full moon has its magic and that's why I can't sleep when it is full, and also thats why people become "moonstruck".
Just had to fight Timothy to bed. There was a struggle! But I didn't give in. Maybe he's moonstruck too?!
Now I am baking (!!!) some friday-chocolate treats and watching Skavlan (Norweigan talkshow). Have a good friday people :)


Så jag kan alltså förvänta mig ännu en sömnlös natt. Inte på grund av rastlös son, men på grund av fullmånen som lyser som en spotlight (igen, klagade förra månaden också) rakt in i mitt sovrum. Men det är inte bara ljuset, säger de, men månens dragningskraft som gör en galen och det är därför jag inte kan sova när den är full. Mångalen, kallas det ju.
Har precis fajtat Timothy till sängs. Det var smått krig! Men jag gav inte upp. Han kanske är mångalen också?!
Nu bakar (!!!) jag lite chokladbollar och tittar på Skavlan. Ha en bra fredag folk :)




Galet ljus



Galet recept! Mer smör och socker! Mmmm

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera