tisdag 22 februari 2011

Chef McCrappy!

Thought I might try to make some meatballs for me and Timothy. Only done this once before, two years ago. A mother has to be able to make meatballs! But this time I'll try to cook them in the oven.

Tänkte jag skulle göra lite köttbullar till mig och Timothy. Har bara gjort detta en gång för två år sen. En mamma måste kunna göra köttbullar. Men den gång ville jag prova i ugnen.










Dropped an egg









Looks good?









Worst meatballs I've ever tasted; including bought frozen ones!!!
What to do? Boil some spaghetti and POUR ketchup on it!
(And also, during this whole process I feel a fever coming on. Great day! Had to cancel my dance class to stay home, be sick and eat disgusting meatballs)


Värsta köttbullarna jag någonsin smakat; värre än frysta, köpta!!!
Vad gör man? Kokar spagetti och ÖSER på ketchup!
(plus att jag känner febern stiga under matlagningen. Kul dag! Fick ställa in min dansklass för att stanna hemma sjuk och äta äcköiga köttbullar)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar