fredag 25 februari 2011

Nesting

The wanna-be interior designer is on her move! She's (me) looking for a shelf to put the mail in. I'm desperately in need of one but I can only find super expensive ones and ugly cheap ones...

Wanna-be-inredningsdesignern är på jakt! Hon (jag, alltså) letar efter en fin brevhylla. Är i desperat behov av en men hittar bara väldigt dyra eller billiga och fula...




Favorite! This would fit perfectly in my kitchen but expensive as hell

Favoriten! Den här skulle passa utmärkt i mitt kök men dyr som sjutton




Very nice but also very expensive
Väldigt fin men också väldigt dyr




I can actually afford this one but it's not the style I want. Might work...
Den här har jag iallafall råd med, men det är inte stilen jag vill åt. Kanske fungerar...

Tips på ställen jag kan kolla, tack snälla?!?

2 kommentarer:

  1. secondhand och måla om!!

    SvaraRadera
  2. Prata inte ens om att måla om. Har ungefär tre projekt på kö som ska målas om! Får aldrig gjort det! Har redan målat om min fina hatthylla och bytte ut krokarna... Tog kanske ett halvår ;) Nästa grej är pall till hallen och köksbordet/stolarna... Nej nu blir det att hitta en som är klar!

    SvaraRadera