söndag 13 februari 2011

I might be dead tmrw

If I don't answer when you call tmrw, check my apartment please. I just drained myself of the last drop of energy. Ballet and then jazz. I made those 25+ dancers sweat I tell you!!! It's just, I sweated just as much as they did. I had a baby, i can tell!
My knees are shaking and I will not be able to move tmrw, I'm sure. But at least they were very satisfied with the class :)



Om jag inte svarar i morgon när ni ringer så kolla min lägenhet snälla. Jag har precis använt upp varenda droppe energi min kropp kunde pressa fram. Först balett och sen jazz. Jag fick 25+arna att svettas, kan jag lugnt säga! Det är bara det att jag har svettats lika mycket som dom. Jag har fött barn, det märks!
Mina knän viker sig och jag kommer troligtvis inte kunna gå i morgon. Men dom var väldigt nöjda med klassen iallafall :)







i am as tired as i look

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar