tisdag 22 februari 2011

For real?

Is this true? Is he sleeping all night from 7.30 pm to 7.30 am (waking up only once to be moved to my bed)? Is this my reward for ten sleepless months? I think so! He stopped eating at night; no breast feeding or bottle! Now he just have to stop sleeping in my bed hogging the space. But I looove having his warm little body next to me. He likes to be close so sometimes he puts his leg on top of my back and hugs my arm. COSY!

Kan det vara sant? Sover han från 19.30 till 07.30 (bara vaknar en gång för att komma över till min säng)? Är det min tur att få sova efter tio sömnlösa månader? Jupp! Han har slutat äta på nätterna; ingen amning eller välling!
Nu ska Han bara sluta komma över till mig på nätterna och sno plats. Fast jag älskar att ha hans lilla varma kropp bredvid mig. Han tycker om att vara nära och brukar lägga upp sitt ben på min rygg och krama om min arm. MYS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar