lördag 26 februari 2011

One step back

What am I doing? Why am I nursing Timothy right now? Because he woke up and then decided to wake me up by hitting me in the face with both hands. He sat up, growled (his special sound when he's annoyed) and then threw himself over me; pulled down my shirt and sort of attacked my boob. So I'm apparently nursing him right now without really having a say about it
I might add that we stopped the breast feeding about two months ago!


Vad gör jag? Varför ammar jag Timothy just nu?
Därför att han vaknade och bestämde sig för att också väcka mig genom, det mindre varsamma sättet, att slå mig i ansiktet hårt med båda händerna. Han satte sig och morrade (som han gör när han är irriterad) och sen kastade sig över mig; drog ner min tröja och attackerade mitt stackars bröst. Så tydligen ammar jag honom nu, utan att ha så mycket att säga till om.
Det ska tilläggas att vi slutade amma för två månader sen!






First nursing picture ever. (The proportions are now the opposite unfortunately...) Well, it was cute when he was a couple of hours but not when he's almost a year ;)

Första amningsbilden. (Proportionerna är omvända nu tyvärr ...) Det var gulligt när han var några timmar men nu är han nästan ett år ;)
Lille rumpnisse!

2 kommentarer: