tisdag 7 juni 2011

Vägrar somna

Timothy har, punktligt nog, fått tillbaka lite seperationsångest. Han blir helt hysterisk när jag försöker lägga honom i spjälsängen och kan endast somna i min (läs: vår) säng med mig bredvid (hoppas han inte reagerar så när jag lämnar honom på dagis).

Idag blev jag så frustrerad, eftersom jag gärna ville se Desperate Housewives, att han fick vara uppe.
Efter att ha länsat köksskåpet sitter han nu bredvid mig i soffan med en stekspade i handen.
Nu ska vi båda gå och sova!







Lite trött? Jag har en lösning, Timothy!

2 kommentarer:

  1. When we skyped the other day he was so delightful & active! I can't hardly believe how he just crawls up on the chair and stands up (after running to it). He is definitely our little prince :) Puss och Kram, Louise och Timothy! -Derrik

    SvaraRadera
  2. Busunge Timothy!!!! Dagis ska ju vara uttröttande ju!!?? Puss E

    SvaraRadera