onsdag 15 juni 2011

Lunch 2

Idag (till skillnad från igår) cyklade jag till jobbet och tog med mig matlåda. Det var motvind hela vägen i morse oavsett vilken riktning jag körde åt, men det gick ändå snabbt och lätt. Ganska skönt att i lugn och ro cykla till jobbet. Kämpigare lär det väl bli att cykla hem efter en hel arbetsdag. Bra motion, säg! ;)

Annars har jag en liten kille (typ 19?) som står i Telenor-båset utanför och flirtar så fort jag går förbi. Vi har nu utvecklat en trevlig relation men den känns en aning forcerad eftersom man inte kan passera varandra utan att tvångsmässigt säga något småflirtigt och käckt... men det sätter lite krydda på arbetsdagen.
Jag har inte varit ute i riktiga världen på så länge!
Nu ska jag njuta av min lax och latte!








KAN NI FÖRSTÅ ATT JAG FÅR SCRAPBOOKA PÅ ARBETSTID!!!

3 kommentarer:

  1. Åhåå, kul..! Killen alltså, scrappandet rör mig inte så mkt.. ;)

    SvaraRadera
  2. :) Låter som om du fått en bra start på jobbet!!

    SvaraRadera
  3. Hehe, mycket bra jobb ;)
    Men killen är bara lite på skämt. Han är som sagt verkligen 19!

    SvaraRadera