fredag 17 juni 2011

Högfrekvent

Vad ska man göra???
Timothy har börjat med högfrekventa, tinitus-framkallande skrik när något inte går som han vill och/eller är missnöjd och uttråkad. Vi snackar toner som skulle göra en hund döv!
Grannarna måste tro att jag försöker mörda honom. Pinsamt!
Men man kan ju inte göra något åt det eftersom han inte förstår ordet "tyst" och man kan ju inte direkt hålla för munnen på honom... Gaffatejp?

Nej jag hoppas bara att denna lilla fas snart är över!




Min lilla högljudda galning!

4 kommentarer:

  1. Ujujuj, precis så låter det från mina grannar.. De har en son som är lite yngre än Tim och han har hållit på så sedan han föddes tror jag. Liksom inte gråt utan arga gallskrik. Förstår att det måste vara skitjobbigt! Hoppas han lägger ner när han märker att det inte går hem..!

    SvaraRadera
  2. Haha! Nej exakt. Det är inte gråt, utan bra ett skrik rakt ut! Stackars dig... men då vet du hur dom stackars föräldrarna mår också haha!

    SvaraRadera
  3. Blivande operasångare!?

    SvaraRadera
  4. I believe I've been on that exact same trail a few times, picking flowers for a sleeping mother early in the morning :) Timothy is getting so big! I would love to be there with you both, Jag Älskar Dig Louise och Timothy :-)

    SvaraRadera