torsdag 2 juni 2011

Ah feber, we meet again!

Det här var den längsta, utdragna infektionen(-erna?) jag har haft!
Den har gradvis ökat och förändrats i över en j-a vecka! Har varit glad att jag sluppit feber men nu... BAM! There you go, ma'm!
Den är inte hög, men tillräckligt för att jag blev helt lamslagen. Jag hoppas att det går över tills på tisdag eftersom inskolningen på dagis börjar då och veckan efter börjar jag jobba.
Jag är dock tacksam att jag inte varit sjuk särskilt ofta sen Timothy kom. Man har liksom inte haft tid att känna efter.




Utslagen, på ett väldigt PictureShowigt sätt!

3 kommentarer:

  1. Men vafan, stackars... :( Jag fick nog bara med mig lightversionen för efter 2 dagar mådde jag bra igen. Krya!!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur!!! Då behöver jag inte ha så väldigt dåligt samvete!

    SvaraRadera
  3. Neeej det skulle du inte haft oavsett..! =)

    SvaraRadera