onsdag 29 juni 2011

Mamma-hjärtat gråter!

Jag har precis lämnat Timothy på förskolan och han blev hysterisk.
Han klamrade sig fast vid mig när vi kom innanför dörrarna och när en av förskolefröknarna kom och tog honom gallskrek han.
Dom är så bra där och kan detta; dom tar hand om barnen så bra och är vana... och jag vet att några minuter senare kommer han tystna, men GUD vad det känns jobbigt! Grät en skvätt när jag cyklade hem och pratade med min bror i telefon.

Nu sitter jag och äter lunch på balkongen. Det är tropisk värme ute och jag ska jobba hela eftermiddagen så jag tar vara på tiden nu innan jag börjar.
Jag fick lämna Timothy tre timmar tidigare på förskola för annars blir det mitt i sovtiden och det blir ju dumt för honom.
Efter lunch ska jag passa på att städa och något som jag inte får så mycket tid till annars: sjunga!






1 kommentar:

  1. Awww, don't cry Lou lou. Timothy will be ok, and never resent you for taking him to school. He just loves his momma soooooooo much that he didn't want to see you go. I hope your enjoying a beautiful day in Trollhättan. I wish I could be on that balcony spending time with you, but maybe soon yeah? I love you & Timothy with all of my heart. Even though I'm not there physically, I'm still always with you both in spirit. Puss och Kram

    SvaraRadera