torsdag 23 juni 2011

Packar och hetsäter chips

I morgon runt soluppgången bär det av mot Uppsala... Så nu efter att ha tvättat och haft en gnällig unge på min höft hela eftermiddagen ska jag packa. Somnade till när jag lade Tim förut så nu hetsäter jag chips så jag får lite sockerkick.
Jag börjar dock se ljuset i tunneln och får snaaart lägga mig och sova.
Ska bli väldigt roligt att träffa den lilla soon-to-be småbarnsfamiljen Liljefeldt/Möller och det ska bli kul att äntligen få se deras stuga som jag är väldigt nyfiken på!
Ska vi säga att vi chansar på att vara iväg klockan halv åtta i morgon bitti? HA! As if...
Men innan klockan nio, annars fan Louise!!!





3 kommentarer:

  1. Sockerkick? Av saltade potatisskivor?? Sötis :-) Gla' midsommar hjärtat, puss/E

    SvaraRadera
  2. Känner samma stress!! Så jävla trött efter allt fix o städ inför helg (segla- hur ska detta gå???!!!!! Haha jaja) hälsa de båda med massa pussar o kramar o så får ni ha så skoj!!!!!! Hoppas du får sova snart!!! Puss fredde

    SvaraRadera
  3. Hehe, är det nån fantasidröm att det inte skulle finnas socker i chips Elina? Sorry to break your bubble ;) Ha en fin midsommar söta du!!! :)

    Fredde, ha så kul ute på sjön! :)

    SvaraRadera