fredag 3 juni 2011

Bränd brud

Har suttit från klockan nio i morse till klockan halv sju på kvällen i Elinas trädgård och druckit kaffe, snackat, lekt med barnen, grillat och solat!
Har endast spenderat ca 8 min inomhus då jag kokade Timothys ägg.
Både mor och son kommer nog sova gott inatt.
Denna dära febern? Den kom och gick fortare än kvickt. Jag tackar för det!
Jag är också tacksam för att jag smorde in mitt barn med solskyddskräm... så han slapp detta:




Say hello till ränder...



...och en bränd rygg med lite mer ränder!
Nu svalkar jag av mig med lite egentid och glass!





3 kommentarer:

  1. Jävlar i havet!!!! Du får låna lite solkräm nästa gång hörrududu!!!! Tack för en underbar dag <3 Puss

    SvaraRadera
  2. Haha, aaaaj! Smörj dig kvinna!! ;)

    SvaraRadera
  3. I have... plenty of times :P

    SvaraRadera