söndag 5 juni 2011

Helg i Götet

Ankom i Billdal i går och hade en fantastisk eftermiddag med Anna och Joakim.
Vid fyra stannade vi till hos Jacqueline i Frölunda för att ge Tim middag och klockan halv sju gjorde vi oss hemmastadda hos Lisa i Kortedala.
Jag gick på en trevlig och väldigt avslappnad dejt men kom ändå hem tidigt nog för att jag och Lisa kunde få lite quality time innan jag somnade gott bredvid en snusande mumrik (ja Tim, alltså).
Förmiddagspicknick med varm korv i Slottsskogen i sällskap av Lisa och Emil för att sen direkt åka från Gbg till Trollhättan och träffa Tims bebbe-vänner Merjam och Noel på Spikön. Jag var ett sådär sällskap eftersom jag var RÄTT trött då.
Nu ligger jag i sängen och ska sova. Tim sover redan och håller sin varm hand runt min arm. Mys!
GOD NATT :)
















9 kommentarer:

  1. Sounds like you had a full day. I can't wait until mid sommar! I'll be there with a camera crew. We are going to have a blast in Trollhattan & Goteborg :) cool pictures! Glad you got to go on a date. It's nice now & then.. Anyways, I'm excited and over joyed to see our beautiful son tonight! Then soon in person, ooohhh I'm ready to play and talk (or babble) more less, but still amazing :-) Take care Lou lou, peace & love -Derrik

    SvaraRadera
  2. Verkar som om någon är lite (mycket) bakom flötet!!?? Du vet vad jag menar :-) Bara strunta i allt trams!!! puss! E

    SvaraRadera
  3. Hey Erik, FUCK OFF! I'll catch you around...

    SvaraRadera
  4. Derrik, threats? Really? Is that a good way of showing everyone that you're "a new person"..?

    SvaraRadera
  5. Mycket snack och lite verkstad! Ingen som blir förvånad men heller ingen som orkar bry sig. Gött att höra att DU haft det mys. Konstigt att vi inte sprang på varandra. Var också i Slottskogen och sedan ute ju :o) Puss

    SvaraRadera
  6. All talk no action?? Kattis, kick rocks..... @ Annika, I didn't threaten anyone. I am just tired of people making smart ass sarcastic comments about me when all I've done is try my best to see Timothy as much as possible, and let Louise know I am very interested in being a huge part of Timothys life. I always write positive comments, and then people go shoot me down?? I am sorry I just got upset as any of you would if you were in my position. NONE of you understand, so don't even try... I hope all is good Annika I'll maybe see you when I'm in Stockholm. My apologies Lou lou, give Timothy hugs and kisses from me :) love always, -Derrik

    SvaraRadera
  7. Ja, vad ska man säga?? Istället för att kunna se och erkänna sina misstag kan man ju alltid bre på åt andra hållet och bli ett stackars offer.... Buhu.... Och just det, förlåååååt "Lou Lou" för alla hemskheter som skrivits här ;-) /E

    SvaraRadera
  8. Ja, nä E det finns inte mycket att säga. Det behövs egentligen inte. Jag tror (vet) att vi alla tänker samma tankar. Frågan är dock vem det är som saknar empatiförmåga. Jag känner garanterat inte att det är jag även om jag just i det här fallet gett upp lagt ner. /Kattis

    SvaraRadera
  9. Så sant som det är sagt!!!! :-) E

    SvaraRadera