lördag 25 juni 2011

Midsommar, dagen efter

Står i mitt rum i Stinas lilla stuga och försöker desperat komma på vad jag ska underhålla Tim med...
Två grabbar sover i vardagsrummet, en grabb läser och värdparet sover i deras rum. Jag smög upp och gjorde gröt till Tim och nu har jag stängt in oss i rummet igen.
Något måste hända... jag tar en promenad med Tim i vagnen då!
När har dom andra tänkt att vakna? Inte typ tolv va?!
Tim käkar ju lunch vid elva!

I allafall var midsommarafton väldigt trevlig. Mycket god mat och trevligt sällskap. Tim somnade en bra stund men vaknade sen igen efter någon timme. Efter det gick inte han och lade sig förrän jag gjorde det, vid elva-halv tolv. Men det var ju midsommar, då får man vara uppe länge.
Min telefon dog men jag tog en bild med Gustavs telefon:







Vårt fantastiska matbord skymma av lillgrodan tyvärr!





Här busar farbror Gustav lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar