fredag 10 juni 2011

Inskolning Dag 4

Idag var det en liten busunge som drog Tim i håret så Tim stortjöt! Hans fröken tog upp honom och tröstade och det gick bra tills han såg mig, då ville han komma till mamma (myser).
Nu sitter jag hemma med tre timmar "ledigt" som jag kan göra en hel del saker på. I går fick jag gjort massa på bara 1.5 timme; saker som jag skjutit upp i all oändlighet. Idag kan jag få gjort ännu mer :)
T.ex. dammsuga och blöttorka golvet ÄNTLIGEN!

En annan väldigt rolig händelse i mitt nya liv är mina glada Endorfiner; en teatergrupp som jag koreograferat en del åt.
Nu ska dom dra igång med ett nytt projekt och jag får vara delaktig. Är t.o.m cirkelledare för dans, sång, och musik-gruppen ;)
Ska bli väldigt roligt och just nu sitter jag med mitt första uppdrag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar