onsdag 6 april 2011

Zero years old!

Har shoppat upp hela Kappahl, Åhléns och Lindex barnkläder-sortiment till Timothy på hans födelsedag. Frukostbordet är nu fullt med paket, blommor och lite fint...
nästan som ett altare. Mmm, jag vet, lite stört! Men han fyller faktiskt ett år i morgon!
Just nu för ett år sen var vi inne och kollade mina värkar, fick värkstillande och hemskickade. D. vägrade åka därifrån så vi fick en säng som jag inte kunde sova i. Klockan två tvingade jag hem D. i alla fall och fick sova en stund tills värkarna från helvetet satte i gång på morgonen med TVÅ jävla minuters mellanrum. Sjukt!
Resten av historien tar vi i morgon ;)
God natt min lilla noll-åring i 1.5 timme till!


I have been shopping every kids store clean of clothes for Timothy on his birthday. The breakfast table looks nice now with gifts, flowers, his flag and other nice things... a little like an altar. Mmm, creepy, I know but it's his freaking ONE year birthday tomorrow!
Right now, a year ago, we left for the hospital to check my contractions. I got something to calm the contractions down since it wasn't time... or something, and was sent home. D. refused to leave and we got a bed that I couldn't sleep in. So I forced D. to drive home at 2 am where I could get some rest before the contractions from HELL started with two freaking minutes in between. That's sick! I'll tell you the rest if the story tomorrow ;)
Good night my little zero-year old, another 1.5 hours!





Förberett för födelsedagsbarnet. Grodan fick ha party-hatt på sig!

Prepared for the birthday boy. Froggy is wearing the party hat!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS i frskott till den älskade prinsen!!!
    Älskar er båda. Vi hörs när jag kommit hem.
    Puss

    SvaraRadera
  2. Så FINT!!! Det ser ut som om det är hos dig man skall fira sina födelsedagar i fortsättningen. Hoppas ni får en fin dag. Vi ses i kväll. Puss

    SvaraRadera