onsdag 20 april 2011

Mamma fixar!

Fixat dagis/jobb-biffen! Inskolning på dagis den 7 Juni och börjar jobba någon vecka efter. Dagispersonalen är väl sådär glada på mig...

The story goes: Först fick jag panik och började grina för att Timothy inte fått dagisplats förrän i augusti men efter att ha bönat och bett dagispersonalen om plats ordnande dom inskolning i början av juni. Tackar ödmjukast... Men oj! Fick visst kvällstider varannan vecka. Ner på knä igen för lite mer bedjan och sen föll allt på plats. LYCKA! Dock inte för stackarna som måste hålla uppe dagis till halv åtta bara för min skull.
Fast för en gång skull går saker lite i medvind för mig; det är fan inte lätt att vara ensamstående alla gånger (buuhuu). Nu kanske jag tom kan få barnvakt så jag kan gå på den efterlängtade biodejten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar