måndag 11 april 2011

Lucky Day

Jag har haft en bra dag, minst sagt!
Jag var på en jobbintervju där chefen ville prata olika möjligheter. Hon ville ha mig så gärna att hon försökte få ihop en heltid till mig på olika sätt! Dock ska inte detta ske förrän hösten 2012. Jag kände mig så glad och tursam att jag efteråt marscherade upp till Panduro igen och visade chefen olika kort jag scrapbookat... OCH JAG FICK JOBBET! Det känns så jävla bra!!!

Vår och lång promenad i solen! Ah, vilken trevlig dag jag haft :)


I've had a very good day, to say the least! I went to a job interview where the boss wanted to talk about different possibilities. She wanted me so bad that she desperately tried to fix a full time. But this will not happen until 2012. I felt so happy and lucky after the meeting that I marched to the scrap booking store and showed the boss things I had scrap booked... AND I GOT THE JOB! It feels freaking awesome!

Spring and a long walk in the sun. I've had a pretty nice day :)








Budding Spring!





Two mischievous boys after lunch





Geese mating... Very interesting cause I can't really figure the whole bird-mating thing out...





Evil mommy putting Timothy in a box ;)



2 kommentarer:

  1. Duktiga du!!!!! <3 /Elina

    SvaraRadera
  2. Men grattis!! Vad var det ena jobbet, det med heltid..?

    SvaraRadera