lördag 23 april 2011

Skön förändring

Mitt hår var långt, nästan ner till midjan... och oerhört slitet! Jag gick in hos frisören på en drop in-tid och tog äntligen itu med detta trassel.
Efteråt kände jag mig lite besviken men efter ett tag ändrade jag mig. Nu känns det såååå skönt. Det är en decimeter kortare men man kan dra fingrarna igenom det utan att fastna och aldrig komma loss... innan fick man ju i stort sett amputera fingret och lämna det åt sitt öde.
Sen shoppade jag :-/
En fin tvättkorg och solglasögon.

Fick påskpresent av Elina. Ett fint rosa nagellack och Tim fick en Byggare Bob-bok. Vad fick Elina i påskpresent av mig? Inget!
En sådan bra kompis är jag. Jag får bjuda henne på en påsköl i morgon när vi slår våra lurviga i taket på Butler's. En vän spelar där i morgonkväll och Elinas sötaste husband ska passa Timothy (trots två egna flickor) så vi kan gå och lyssna. Woot woot!
Utegång för singelmorsan; det kan bli farligt.

AT&T? Jodå, jag ringde och efter att bruden försökte skaka av mig med "det står något om en elektronisk översättning. Har du kollat med din bank?" sa jag: "Lilla gumman det är helt omöjligt eftersom jag inte har haft ett internationellt konto förrän bara några dagar tillbaka sen och dom siffrorna har ni inte fått av mig! Jag vill tala med din chef nu." *stolt*
Så då fick jag tala med chiiifen som sa att ekonomiavdelningen var stängd på helger men att dom skulle ta tag i ärendet på en gång i veckan. Jag sa att om jag inte hört nåt på en vecka, ringer jag igen och att jag är förbannat trött på detta!
Vi får la se. Jag ringer på onsdag igen! Bastards!





solglasisar och fräscht hår!



you sure are! Efter typ 20 minuters korttagande, då jag var tvungen att radera alla bilder som jag såg gammal ut på, blev jag trött på mig själv! Narcissist, javisst!

1 kommentar:

  1. Tramse du, du har ställt upp många gånger så vad är en sketen påskpresent????
    Ser fram emot imorgon, see yaaaaaa! Påskpuss

    SvaraRadera