söndag 10 april 2011

NOW we're talking!

Igår satt jag på min balkong i 1.5 timme medan Timothy sov middag. Det var gudomligt! Jag blev lite välbehövligt rosig om kinderna och nästan en smula röd på bröstet. Solen var nog stark. Idag är solen också på besök och nu håller jag tummarna på att det blir långvarigt. Tack älskade Vår, att du äntligen behagade att visa nyllet.
Igår var det också speciellt eftersom vi hade familjemiddag för Timorthy. Han fick fina Helly Hansen-utekläder av Johan och Carlos som kom och besökte från Stockholm. En styck väldigt bortskämd ett-åring.


Yesterday I sat in the sun on my balcony for 1.5 hours while Timothy had his nap. It was heaven! I got some well needed roses on my cheeks and even got a little red on my chest. The sun is strong now. The sun and warmth paid a visit today as well and I cross my finger that it'll be long lasted. Thank you wonderful Spring, that you finally decided to show your face.
Yesterday was special for another reason as well; we had a family dinner for Timothy. He got some Helly Hansen out door clothes from Johan and Carlos who visited from Stockholm. One spoiled one year old!





Dad, Anders with baby-Erik and Carlos


Anthon and mommy Malin


Me with Goddaughter Lilly


The whole crew



Min älskade familj
My beloved family


1 kommentar: