fredag 22 april 2011

Påskmiddag

Nu sitter jag och håller en somnandes Timothy sällskap och får absolut inte lämna rummet! Vi har varit på påskmiddag hos mina föräldrar. Den andre delen av familjen Mac Key var också där; bror med fru och Timothys tre kusiner.
Jag fick äran att vara prinsessan Törnrosa tillsammans med Lilly, vilket tydligen ska vara en hederstitel och jag känner mig mycket hedrad, indeed!

Pratade med min L.A-resekompis idag och L.A-nerven värkte! Hon har precis varit där och jag känner för att hoppa på ett plan och dra! Vi kanske ska åka dit ihop nästa år...Vi får se! ;) Man tar inte med sig en intensiv skitunge på en 15 timmar flygresa hur som helst.

Nu ska jag spöa skiten ur AT&T en gång för alla. Ringde förut för kanske 7-8:e gången om min förbannade deposition och hon lovade mig ett mail om en halvtimme! Det har inte kommit nåt mail så nu ska jag ringa igen. Stackars den person som svarar, säger jag bara!
Wish me good luck!
GLAD PÅSK ALLA (förutom AT&T) !!!


Fyra galna kussar! Förutom Erik, till höger; han är ganska beskedlig än så länge



Ute i lekparken på morgonen idag:












1 kommentar: