torsdag 14 april 2011

Monkey

Idag när jag STORstädade köket klättrade min lilla apa ner i ena lådan. Han var så söt att han fick äran att vara med i min blogg ;)

Annars sket jag i det blå skåpet i morse. Slå en pling så förklarar jag. På tal om apor...


Today when I cleaned my kitchen, my little monkey climbed into one of the drawers. He was so cute that I had to show him on my blog!

I took a d*** in the blue cabinet this morning, as we say in swedish... LOL!
English: I screwed up this morning.
Just give me a call and I'll tell you all about it. Speaking of monkeys...













Jag skulle prova att duscha Tim idag men han blev GALEN när strålarna kom på honom och tog tag i mig och lyckades på en halv sekund dra sig ur badkaret... Så det fick bli ett bad med mamma som vanligt.

I was gonna try to shower Tim today but he went completely CRAZY when the shower jets hit him. He grabbed ahold of me and succeeded to drag himself out of the bathtub in less than a second... So we took our usual bath together.






Mycket bättre. Säker i mammas famn
Much better. Safe in mommy's arms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar