tisdag 26 april 2011

Skräll!

Jag och Elina gjorde Trollhättans gator osäkra i förrgårkväll.
Lyssnade på en väns spelning på Butler's. Den var väldigt bra och hade en trevlig natt efteråt. Jag och Elina staplade hem klockan tre och säckade ihop i varsin säng.
Men eftersom jag aldrig dricker blev jag rätt larmad (skånskt ord för full) på endast tre glas rosé...
ja jag säger det igen: TRE glas, rätt larmad! Jag kanske till och med kräktes lite... tre glas, jag ljuger inte.
Jag var inte riktigt människa efteråt men fick skaka av mig bakfyllan och ta hand om min intensiva son som vaknade halv sju på morgonen. Det räcker nog att gå ut en gång per år, för min del. Jag blir trött bara jag tänker på det.
Jag är nästan lika spak idag också och ska nu gå och lägga mig efter en ganska intensiv dag... Ja, jag vet, klockan är 20 över 9 men jag kommer slockna som en stock. Tre glas...
Puss på er!









Fina Elina som bästa sällskap






Jag fick spackla upp mig lite...







Grabbsen spelar







Idag har det ätits sand på lekplatsen...






...och busats i trädgården

2 kommentarer:

  1. :) you look beautiful in that pic lou! glad you're smiling and having fun. miss you <3

    - Rai

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du fick se de spela!
    Jättefina bilder!

    Kram
    Anna

    SvaraRadera