tisdag 31 maj 2011

Utmattning

Jag slog inte i någon tå idag, som jag tippade på i föregående inlägg! Däremot kände jag av de där tre bokstäverna i versaler som kan göra kvinnor mordlystna en gång i månaden.
Trots det har vi haft en bra dag med en lång promenad, lite sömn och gott sällskap av Johanna och Noel.
Timothy fick också sina första sommarskor!

Nu sitter jag framför datorn och kallsvettas; jag ska betala mina räkningar!
Wish me luck, people ;)











och jag fortsätter att ha roligt med PictureShow...

3 kommentarer:

  1. Sounds like everyday for you is quite interesting, and 95% fun for you. I love the pictures of Timothy. He is so funny! I'm so excited and ready to come see you both! I'm starting to see more and more of my attributes in Tim :) I'm glad you & Timothy are doing well, enjoy your evening Lou lou, Kram!
    - Derrik

    SvaraRadera
  2. Oj vad fel det blev här ovan då... ;)
    Det blir ju som små konstverk av fotona med PictureShow!

    SvaraRadera
  3. Annika, du pratar om min kommentar? Om så är fallet bör du se min bebis bilder:) -Derrik

    SvaraRadera