fredag 6 maj 2011

An old favorite

Idag ska vi göra en favorit i repris och besöka Innovatum, en gigantisk lokal fullspäckad med roliga vetenskapliga banor och rum, utställningar, experiment och annat kul... Att lära är roligt! Eller vad säger ni?!
Jag har i alla fall sett fram emot detta enda sen jag lämnade lokalen sist. Ska ta mycket bilder och lägga upp här!

Igår hade jag min sista dansklass med mina ab fab 25 plusare! Det är den enda gruppen jag ska fortsätta att ha till hösten. Efter lektionen fick jag jättefina tulpaner som tack. Då blir man glad och känner sig uppskattad!


Today we'll do an old favorite and visit Innovatum, a giant house packed with fun science rooms, exhibitions, experiments and other fun stuff ... Learning is fun! Right?!
I have looked forward to this ever since I left the place last time. Will take a lot of pictures and post here!

Yesterday I had my last dance class with my absolutely fabulous 25 Plus-group! It is the only group I'll continue to have in the fall.
After the class, I got some beautiful tulips as a thank you. It made me very happy and I felt appreciated!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar