tisdag 31 maj 2011

Sms- demens och bråkstakar

Nu börjar jag tröttna på att jag är fullkomligt värdelös när det gäller att svara på sms.
Jag börjar skriva något men så drar Timothy i mig eller så vet jag inte vad jag ska svara osv... Jag ska införa en nolltolerans mot "gör det sen"-attityden och därför svara på EN GÅNG! Detta gäller också att hänga bil-och hemnycklar i nyckelskåpet som finns av en anledning; Timothy gillar att lägga saker på otippade ställen utan att jag vet!

Idag krockar jag och Timothy helt! Han är på sitt busigaste upptäckarhumör och jag är så trött och disträ att jag helst skulle vilja ligga i tvsoffan och moffa onyttigheter hela dagen.

Men vädret är fint så jag och Johanna ska ta en promenad medan våra skruttar sover i vagnarna.



Grötincident


Mosa mammas H. Rubenstein-läppstift. Jag skiter ju pengar, så det är lugnt!
För övrigt kastade han också ner sina Dr Martin stövlar i badkaret:



Och doppade HELA handen i min nyponsoppa!
Nu väntar jag bara på att jag ska stöta lilltån i nån typ av kant!

2 kommentarer:

  1. Men guud, haha, vilken underbar (tragikomisk) bildserie..! Den sista i grötbrytet blir ju studentbilden, lätt... ;) Kram! Hoppas dagen blir liiiite lättare..!
    (Jag sov till 10.30...)

    SvaraRadera
  2. Fullt upp, med andra ord, va? Så kul du har på dagarna! hahaha // Liene

    SvaraRadera