lördag 14 maj 2011

Bloggtorka?

Jag tror redan att jag haft en titel som heter bloggtorka, men skitsamma. Bloggtorka, The Sequel får den väl heta då!
Nej jag orkar inte skriva på engelska längre så jag hoppar detta. Kanske någon gång ibland. OCH VEM FAN HAR TID ATT BLOGGA??? ...När det finns så många kort att scrapbooka ;)

Vad har hänt i mitt liv? Inte mycket, men i min garderob desto mer. En miljard nya tröjor och två par skor... Ja jag är sjukt pank. Men skrutt fick faktiskt lite kläder häromdagen också.

God natt allesammans, er bloggläsare jag ej tappat!
PUSS





Jag har så förutsägbar skosmak att det inte ens är roligt. Yes, why don't we add some brunbeiga skor med klack och snörning till samlingen. För DET har jag ju inga... Men väry najs, eller hur?!

4 kommentarer:

  1. Japp, väry najs!!! :-) /e

    SvaraRadera
  2. Väry najs indeed! Men ibland kan det ju vara praktiskt med ett par...tja, svarta? ;)

    Och vad och hur scrapbookar du??

    SvaraRadera
  3. Tack fina flickor :)
    Ville, pumpsen jag köpte veckan innan är svarta ;)
    Jag scrapbookar kort och ett album. Har du inte sett mina fina kort jha lagt upp. Ska whats appa. Och om du är riktigt snäll kanske du får ett i brevlådan!

    SvaraRadera