tisdag 24 maj 2011

Exhausted

Klockan är inte ens åtta men jag kommer nu borsta tänderna och gå och lägga mig. Timothy har en förkylning som är på väg att försvinna och jag tror att jag har tagit över den. Fast en mildare version. Känner mig riktigt hängig; man är ju inte som domma dära ett-åringarna som kan hoppa runt som tokar trots sjukdom.

It's not even 8 pm but I will now go to bed. Timothy has a cold that is about to disappear and I think I've taken over it. But a milder version. I feel really under the weather and it's not like I have the same energy as those one-year-olds who can jump around like crazy in spite of illness.

YouTube Video

En styck skrutt som gillar att snurra runt!
Little Snufkin likes to spin around!

2 kommentarer:

  1. Haha, plutten...
    Krya! För fan, snart får du ju besök! ;) Närå, vi kan verkligen chilla hur mkt som helst. Kram!

    SvaraRadera
  2. Timothy is so Amazing! I can't believe his advancements! I am soooo ready to come see my little man :) It has been FAR too long. Tell him Daddy will be back very soon to hug & kiss him & take him for walks, and play :) I hope you start feeling better soon Lou lou. Give Timothy my love. - Derrik

    SvaraRadera