tisdag 14 december 2010

Morgonmys

Jag och Timothy har så mysigt på morgonen. Måste tillägga att trots sömnlösa nätter och strul vid nattning har jag iallafall haft turen att slippa nyvaken piggelin vid fem-sex på morgonen. Timothy vaknar från halv åtta till halv tio (innan ni tänker "mäh,vad klagar hon för", vill jag påminna om dom sömnlösa nätterna). Vi äter frukost ihop, tänder ljus och vrider upp julängeln som klinkar We wish you a merry Christmas. Timothy får gröt med kanel och ibland små bitar mjukt bröd med smör. Jag dricker KAFFE! Mitt livselixir.
Åh vad jag älskar julen!
Snart blir det julgransköp :)
GOD JUL!

YouTube Video

speciell krypstil




fattas två ljus och lite lav i staken, men hade inget hemma

2 kommentarer:

  1. Haha lilla larven..! Kul med video!

    SvaraRadera
  2. Wow! He is just getting around like crazy! I can't wait to see my baby boy :) I love and miss him sooooo much! I hope you are both doing well, and I will talk to you soon Lou Lou -Derrik

    SvaraRadera